تکریم ارباب رجوع
  • 01:00
  • 4 فصل
  • تعیین نشده
  • گواهینامه دارد
250,000تومان
پیش نیازهای درس
آنچه خواهید آموخت
  • طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.اساسا، احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم های اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی طرح تکریم است و آن، نیاز نهفته ای میان مردم و دستگاههای اجرایی بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، این نیاز را کشف و به همه دستگاهها، ابلاغ نمود.تکریم مردم به قدری مهم است که دین اسلام و ائمه اطهار مدام به رعایت حقوق مردم تاکید میکردند. در این دوره آموزشی دانش پذیران با اهمیت و اصول تکریم ارباب رجوع آشنا میشوند
محتوای درس
ضرورت و مفاهیم تکریم و اهمیت ارباب رجوع
1 ضرورت و مفاهیم تکریم و اهمیت ارباب رجوع 14:24
مستندسازی و تدوین منشور اخلاقی
1 مستندسازی و تدوین منشور اخلاقی 00:19
مولفه های کسب رضایت ارباب رجوع و جمع بندی نهایی
1 مولفه های کسب رضایت ارباب رجوع و جمع بندی نهایی 00:18
PDF تکریم ارباب رجوع
1 محتوای PDF

فایل های تمرینی